طلای 18 عیار: 2,462,200 تومان1403/02/11

ورود / عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

قوانین و مقررات

ورود شما کاربران عزیز به این وب سایت و مشاهده گالری طلای آرین و استفاده از انواع خدمات آن از جمله ثبت سفارش و خرید محصول به معنی پذیرش قوانین و مقررات سایت از سوی شما است. بنابراین برای آگاهی کامل از قوانین و مقررات سایت گالری طلای آرین لطفا موارد زیر را به دقت مورد مطالعه قرار دهید.

قوانین و مقررات عمومی

تمام قوانین و مقررات مربوط به قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده از اصول و مبانی اصلی گالری طلای آرین می باشد و هرگونه تغییر در قوانین و مقررات مربوطه در همین صفحه ذکر خواهد شد.

گالری آرین این حق را دارد تا به هر دلیلی مانند تمام شدن موجودی محصول بدون اطلاع قبلی فروش تمام و یا قسمتی از محصول را قطع کند. همچنین گالری آرین این حق را دارد تا در موارد خاص سفارش گیری جدید را متوقف کرده و در صورت لزوم فروش تمام مجموعه را متوقف کند.

قوانین و مقررات عمومی
قوانین خرید الکترونیکی

قوانین خرید الکترونیکی

خریدهای الکترونیکی نیز مانند هر داد و ستد دیگری یک قرارداد بین خریدار و فروشنده هستند با این تفاوت که در خرید الکترونیکی قرارداد بین فروشگاه (گالری آرین) و خریدار در محیط الکترونیکی منعقد می شود. شما در روند خرید الکترونیکی در سایت طلا و جواهر آرین پس از جستجو و انتخاب محصول مورد نظر خود سفارش خود را به صورت نهایی ثبت می کنید و پس از ثبت اطلاعات لازم و پرداخت هزینه محصول، آن را دریافت خواهید کرد.

حریم خصوصی و حفظ اطلاعات مشتریان

فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر آرین برای ارسال راحت تر و سریع تر محصول به اشخاص حقیقی یا حقوقی باید اطلاعات و مشخصاتی مانند نام، آدرس دقیق، شماره تماس، کد پستی و …. را در اختیار داشته باشد. گالری آرین تمام تلاش خود را برای حفظ اطلاعات شخصی شما به خرج می دهد و از طرفی شما نیز باید در جهت نگهداری و حفظ کلمه عبور و نام کاربری خود کوشا باشید.

حریم خصوصی و حفظ اطلاعات مشتریان
ثبت سفارش

ثبت سفارش

ثبت سفارش در گالری آرین به این معنی است که کاربر با بررسی کامل مشخصات محصول نسبت به خرید و سفارش آن در سایت اقدام کرده و درخواست خود برای خرید محصول را تایید کرده است. برای سهولت در ثبت سفارش و خرید محصول امکان ثبت نام مشتریان در سایت وجود دارد. در صورت ثبت نام شما تنها کافی است که یک بار اطلاعات خود را به طور کامل در سایت وارد کنید. اما اگر به عنوان مهمان در سایت ثبت سفارش انجام دهید هر بار برای هر سفارش باید مجددا اطلاعات خود را ثبت کنید. همچنین ثبت نام در سایت علاوه بر راحتی ثبت سفارش دارای مزیت های دیگری مانند اطلاع از تخفیف ها و جشنواره ها، فروش های ویژه، اطلاع از فروش محصولات جدید و ارتباط راحت تر با سایت نیز هست. اگر محصولی در انبار گالری آرین موجود نباشد و کاربر آن را سفارش دهد وزن و میزان آن به صورت حدودی خواهد بود و قیمت اصلی بعد از آماده شدن محصول به خریدار اعلام خواهد شد. در این صورت اگر خریدار مبلغ بیشتری برای محصول پرداخت کرده باشد ما به التفاوت آن به وی پرداخت خواهد شد و اگر مبلغ سفارش بیشتر از مبلغ پرداختی باشد خریدار باید هزینه را پرداخت کند.
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه