طلای 18 عیار: 2,462,200 تومان1403/02/11

ورود / عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

۱۰ نکته در سبک انگشتر طلا که باید بدانید

گروه طلای آرین
02 اردیبهشت 1401
4 دقیقه زمان برای مطالعه
۱۰ نکته در سبک انگشتر طلا که باید بدانید

انگشتر طلا یکی از خاص‌ترین اکسسوری‌ها محسوب می‌شه که برای خریدنش باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنید. یکی از مهم‌ترین مواردی که مورد توجه قرار می‌گیره، سایز انگشتره که باید متناسب با انگشت شما باشه. اما موارد دیگه‌ای هم وجود دارن که از جمله اون‌ها می‌تونیم به عیار انگشتر اشاره کنیم. هرچقدر عیار انگشتر طلا بیشتر باشه، محصول شما ارزش بالاتری داره، غنی‌تره  و البته نرم‌تر خواهد بود. البته استحکام انگشتر طلا هم موضوع بسیار مهمی هست و جالبه بدونید که هرچقدر عیار انگشتر طلای شما کمتر باشه، محکم‌تر و بادوام‌تر خواهد بود. برای خرید انواع انگشتر و زیورآلات باکیفیت می‌تونید به شعب گالری طلافروشی آرین در تهران مراجعه کنید و یا از طریق سایت یا شماره تماس ۰۹۱۲۴۹۳۴۰۲۵ اقدام کنید.

حالا اگه می‌خواین بدونین که موقع خرید انگشتر طلا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با گالری آرین همراه باشید.

اینفوگرافیک چه چیزی باعث حرکت قیمت طلا می شود؟

موقع خرید انگشتر طلا به چه نکاتی توجه کنیم؟

تا حالا به این موضوع فکر کردین که چطوری باید جواهرات و انگشتر طلا مناسب برای ست کردن با لباس‌هامون رو پیدا کنیم؟ و یا اینکه چطوری می‌تونیم از مجموعه جواهراتی که داریم به بهترین شکل استفاده کنیم که تکراری و خسته‌کننده نباشه؟  اگه شما هم به استایل و شیک بودن ظاهرتون اهمیت می‌دین، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مقاله همراه ما باشید، چرا‌که مجموعه‌ای از نکات و ترفندهای انتخاب سبک جواهرات رو برای شما گردآوری کردم تا به شما کمک کنیم جواهرات زیبا، شیک و متناسب با لباس‌هاتون انتخاب کنید و استایلی خاص و چشم‌نوار داشته باشید.

با 10 نکته مهم و اساسی برای انتخاب سبک انگشتر طلا و جواهرات آشنا بشید!

داشتن استایل شیک و جذاب همیشه برای خانوم‌ها مهم بوده و بدون شک، استفاده درست از اکسسوری و جواهرات خیلی توی این موضوع تاثیر داره. با انتخاب زیورآلات جذاب و مناسب، می‌تونید جذابیت ظاهرتون رو دو چندان کنید و در هر جمعی بدرخشید.

 

 

به عنوان مثال، با خرید انگشتر طلا مناسب، ‌می‌تونید یک استایل جذاب و منحصر‌به‌فرد داشته باشید و حتی زیبایی لباس‌هاتون رو بیشتر نشون بدین و خاص و آراسته به نظر برسید. در ادامه با گالری طلافروشی آرین همراه باشید تا با 10 نکته مهم و کاربردی برای ست کردن جواهرات آشنا بشید.

  1. از ترکیب انگشتر طلا با گردنبند یا دستبند استفاده کن!

ترکیب اکسسوری‌ها و جواهرات مختلف خیلی کار جذابیه! شما می‌تونید از اندازه‌، طرح، بافت و رنگ‌های گوناگون در انتخاب جواهرات استفاده کنید و یک ترکیب جذاب و منحصر‌به‌فرد ایجاد کنید.  به عنوان مثال، شما می‌تونید از دو یا سه گردنبند با طول‌های مختلف استفاده کنید و همه نگاه‌ها رو به سمت خودتون جذب کنید.

برای انتخاب دستبند، می‌تونید از دستبندهای زنجیری شکل یا دستبندهای صاف و یکدست استفاده کنید و انتخاب این موضوع، به سلیقه شما بستگی داره. اما  توجه داشته باشید که ترکیب زیورآلات باید مناسب باشه و یک هماهنگی زیبا و چشم‌نواز ایجاد کنه.

اگه ست کردن انگشتر طلا براتون مهمه و می‌خواین یه ترکیب زیبا و یک استایل جذاب برای موقعیت‌های مختلف داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از کالکشن‌های شیک و خاص آرین دیدن کنید که از طراحی فوق‌العاده جذاب و زیبا برخوردار هستن. شما می‌تونید برای مشاهده و خرید محصولات آرین به یکی از شعب گالری مثل طلافروشی بازار تهران مراجعه کنید و یا از طریق وبسایت به صورت آنلاین اقدام نمایید.

  1. در استفاده از جواهرات زیاده‌روی نکنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید مدنظر داشته باشید اینه‌که استفاده بیش از حد از اکسسوری‌ها و زیورآلات اصلا خوب نیست و فقط ظاهر شما رو آشفته و شلوغ نشون می‌ده. به عنوان مثال، وقتی از یک گردنبند چند لایه استفاده می‌کنید، شاید دیگه نیازی نباشه که از دستبندهای شلوغ و پر زرق و برق استفاده کنید.

یا اگه از یک جفت گوشواره بزرگ و درخشان استفاده می‌کنید، بهتره که سراغ یک گردنبند ظریف و ساده‌تر برید یا اصلا گردنبند انتخاب نکنید. به طراحی انگشتر طلا هم باید دقت داشته باشید که با بقیه اکسسوری‌ها هماهنگ باشه چون در غیر این صورت، ظاهری به هم‌ریخته و آشفته پیدا می‌کنید.

پس یادتون باشه قبل از اینکه از خونه بیرون برید، ظاهرتون رو در آینه بررسی کنید تا خیلی شلوغ به نظر نرسه. هم‌چنین حواستون باشه که استایل و نوع زیورآلات شما متناسب با جایی که می‌خواین برید باشه.

  1. از ترکیب فلزات مختلف برای ست کردن جواهرات استفاده کنید

شاید قبلا مد بود که از یک جنس فلز برای انتخاب اکسسوری و جواهرات استفاده کنید اما امروزه، صنعت مد و فشن تغییر پیدا کرده و شما می‌تونید با استفاده از فلزات و رنگ‌های مختلف، ترکیب‌های گوناگون و جذابی رو ایجاد کنید. به عنوان مثال، گردنبندهای چند لایه با ترکیبی از رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و رزگلد، خیلی شیک و خاص هستن و زیبایی خاصی رو به استایل شما می‌بخشن. هم‌چنین می‌تونید سراغ گردنبندهایی برید که رنگ آویز اون‌ها با رنگ زنجیر در تضاده و ترکیب منحصربه‌فردی رو ایجاد کرده.

این موضوع در انتخاب دستبند و گوشواره و انگشتر هم صدق می‌کنه. انگشتر پورتوفینو از کالکشن گالری طلافروشی آرین، یکی از خاص‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند محسوب می‌شه که از چند لایه با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف ایجاد شده و جذابیت ویژ‌ه‌ای به دست شما می‌بخشه.

  1. یادتون باشه که سبک انگشتر طلا و بقیه جواهرات با لباستون هماهنگ باشه

قبل از اینکه لباس‌تون رو انتخاب کنید، به این موضوع فکر کنید که چه نوع جواهراتی برای ست شدن با لباس شما مناسب‌تره.  پس، زیورآلاتی که انتخاب می‌کنید باید با نوع و طرح لباس شما هماهنگ باشه. به عنوان مثال، اگه از لباس‌های کارشده و شلوغ استفاده می‌کنید، جواهرات ظریف و ساده‌تر، برای شما مناسب هستن. اما اگه به سبک مینیمال و ساده لباس می‌پوشید و طرفدار رنگ‌های خنثی هستید، می‌تونید از انگشتر طلا، دستبند یا گردنبند های پیچیده و چشم‌گیرتر استفاده کنید و انتخاب‌های جسورانه‌تری داشته باشید.

یادتون باشه، هدف اصلی اینه‌که شما به سبک و سیاق خودتون لباس بپوشید و استایل منحصربه‌فرد خودتون رو داشته باشید تا احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید.

  1. یک نقطه کانونی را برای جواهرات خود انتخاب کنید

اگه می‌خواین لباس خاصی بپوشید و استایل خاصی در نظر دارید، باید به این موضوع فکر کنید که نقطه کانونی ظاهر شما کجاست؟ اگه تصمیم دارید از جواهراتی زیبا و خیره‌کننده استفاده کنید و همه نگاه‌ها رو به سمت خودتون جذب کنید، بهتره که تمرکز بصری رو روی یک ناحیه از بدن مثل گوش، دست، گردن و غیره در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، اگه یک گردنبند پرزرق و برق و درخشان می‌پوشید، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ انگشتر طلا و گوشواره‌های ظریف‌تر برید. یا حتی ممکنه به طور کلی از اون‌ها صرف نظر کنید.

  1. در استفاده از جواهرات و انگشتر طلا، خلاقیت داشته باشید!

یادتون باشه که برای داشتن یک استایل جدید و جذاب، نیازی نیست که حتما جواهرات و زیورآلات جدید بخرید. شما می‌تونید با هر چیزی که دارید، یک ترکیب خاص و چشم‌نواز ایجاد کنید، فقط کافیه کمی خلاقیت به خرج بدین. برای رسیدن به این هدف، جعبه جواهرات‌تون رو باز کنید و هر چیزی که دارید رو روی میز بچینید و خوب بررسی کنید.

حالا می‌تونید به‌راحتی جواهراتی که از نظر رنگ، شکل، طرح و اندازه با هم متناسب هستن، انتخاب کنید و اونارو با هم ست کنید. به این موضوع توجه کنید که خیلی از زیورآلاتی که به تنهایی جلوه خاصی ندارن و ساده هستن، می‌تونن در ترکیب با بقیه جواهرات، ظاهری خاص و منحصربه‌فرد پیدا کنن.

  1. موقع انتخاب سبک زیورآلات، تابع مد نباشید

همه ما افرادی رو می‌شناسیم که بیش از حد تابع مد هستن. اینکه ما طبق جدیدترین تغییرات صنعت مد و فشن پیش بریم خیلی خوبه ولی نباید در این زمینه زیاده‌روی کنیم. این تغییرات، روی انتخاب لباس، خرید اکسسوری، جواهرات و غیره تأثیر می‌ذاره. اما یادتون باشه که شما نباید صنعت مد و فشن باشید و از هر چیزی پیروی کنید و برخلاف سلیقه و شخصیت خودتون عمل کنید.

سعی کنید که سبک خودتون رو داشته باشید که مناسب روحیات شماست و به شما احساس اعتماد به نفس می‌ده. موقع انتخاب جواهرات از جمله انگشتر طلا، گردنبند و غیره هم، همیشه به این فکر کنید که چه چیزی با سلیقه، احساسات و استایل شخصی شما سازگارتر هست.

به طور کلی، هیچ‌وقت شخصیت خودتون رو فراموش نکنید، چرا‌که همه ما با هم متفاوت هستیم و این تفاوت‌ها خیلی زیباست و باعث می‌شه خاص و منحصر‌به‌فرد باشیم و بدرخشیم.

  1. موقعیت مکانی، چه تاثیری در انتخاب سبک انگشتر طلا داره؟

یکی از نکاتی که موقع انتخاب جواهرات، مخصوصا انگشتر طلا باید در نظر بگیرید، موقعیت مکانی شماست! به عنوان مثال، برای محیط کار، جلسات اداری و مکان‌های رسمی، بهتره که از زیورآلات ساده و ترجیحا بدون نگین استفاده کنید که کمتر جلب توجه می‌کنن. برای استفاده روزانه هم بهتره سراغ طراحی‌های ساده‌تر برید که خیلی برای انجام فعالیت‌‌های روزمره شما مزاحمت ایجاد نکنن. اما برای مجالس و مهمونی‌های مختلف، شما می‌تونید از انواع جواهرات پرزرق و برق و با شکوه استفاده کنید و حسابی بدرخشید! پس، قبل از انتخاب سبک جواهرات، به جایی که می‌خواید برید فکر کنید و استایل‌تون رو متناسب با موقعیت مکانی در نظر بگیرید.

  1. با جواهرات محبوب‌مون چیکار کنیم؟

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که نسبت به یک یا چند انشگتر طلا یا بعضی از جواهراتی که دارید، احساس بهتری داشته باشید و همیشه انتخاب اون‌ها رو در اولویت قرار بدین. به عنوان مثال، ممکنه یک انگشتری داشته باشید که هر روز ازش استفاده کنید یا یک گردنبد خاصی داشته باشید که همیشه توی گردن‌تون باشه. این اتفاق می‌تونه به دلیل علاقه بیش از حد ما به اون محصول باشه و یا یک یادگاری از یک عزیز باشه که برامون خیلی ارزش داره. در چنین شرایطی، این مسئله پیش میاد که نکنه استایل ما تکراری بشه؟

اگه می‌خواین از تکراری شدن ظاهر و سبک استایل‌تون پیش‌گیری کنید، پیشنهاد می‌کنیم که جواهرات محبوب‌تون رو با جزئیات دیگه و سایر اکسسوری‌ها ترکیب کنید و یک ظاهر جدید و متفاوت ایجاد کنید.

  1. همیشه جواهرات و زیورآلات‌تون رو تمیز کنید!

بعد از اینکه سبک مورد علاقه‌تون رو انتخاب کردید و یک کالکشن کامل از جواهرات موردعلاقه‌تون جمع‌آوری کردید، باید به این نکته توجه داشته باشید که تمیز نگه داشتن این محصولات خیلی اهمیت داره! در واقع، اگه می‌خواین انگشتر طلا و سایر زیورآلات شما همیشه زیبا به نظر برسن و مثل روز اول، بدرخشن، باید اون‌ها رو تمیز کنید.

اگه به جواهراتی که اغلب می‌پوشید و یا برای مدتی ازشون استفاده نکردین یک نگاهی بندازید، حتما متوجه خواهید شد که نسبت به روز اول کدرتر شدن و درخشش کمتری دارن. این موضوع باعث می‌شه که جذابیت بصری زیورآلات شما کاهش پیدا کنه و زیبایی اولیه رو نداشته باشه.

تمیز کردن جواهرات، روش‌های خاص خودش رو داره که برای آشنایی با اون‌ها می‌تونید به مقالات مفید کاربردی ما در مجله طلا آرین مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

خرید انگشتر طلا یکی از کارهای جذاب محسوب می‌شه و هرکسی دوست داره که خاص‌ترین و زیباترین محصول رو انتخاب کنه. برای انتخاب سبک انگشتر و جواهرات، باید نکات مختلفی رو در نظر بگیرید تا بتونید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب رو داشته باشید. اما مهم‌ترین نکته اینه که شما باید استایل شخصی خودتون رو داشته باشید و در قدم اول، شخصیت و سلیقه‌تون رو در نظر بگیرید. برای اینکه خاص و منحصر‌به‌فرد باشید، باید قانون‌شکنی کنید و کمی خلاق باشید! هیچ الزامی نداره که همیشه تابع مد باشید و خودتون رو محدود کنید. فقط کافیه محصولی رو انتخاب کنید که با احساسات و روحیات شما متناسبه و اعتماد به نفس شما رو بالا می‌بره و حال‌تون رو خوب می‌کنه. برای پیدا کردن خاص‌ترین جواهرات، گالری طلافروشی آرین رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین زیورآلات رو برای سلیقه‌های مختلف طراحی کرده. برای مشاهده و خرید انواع انگشتر طلا و زیورآلات زیبا و باکیفیت می‌تونید به یکی از شعب گالری طلافروشی آرین در تهران مراجعه کنید و یا از طریق سایت یا شماره تماس ۰۹۱۲۴۹۳۴۰۲۵ اقدام فرمایید.

 

سوالات متداول ۱۰ نکته در سبک انگشتر طلا که باید بدانید

 

منبع

simonewalsh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

چگونه انگشتر طلا را تمیز کنیم؟ (۴ نکته و راز عجیب)

چگونه انگشتر طلا را تمیز کنیم؟ (۴ نکته و راز عجیب)

درخشندگی یکی از بارزترین مشخصات انگشتر طلا است که باعث زیبایی و دیده شدن آن می‌شود، یکی ...
گروه طلای آرین
09 بهمن 1400
حلقه نامزدی در کدام انگشت قرار میگیرد؟

حلقه نامزدی در کدام انگشت قرار میگیرد؟ (انگشتر طلا نامزدی)

انگشتر طلا یکی از زیورآلات پرکاربرد است که در کشورهای مختلف برای مراسم گوناگونی از قبیل نامزدی ...
گروه طلای آرین
03 بهمن 1400
راهنمای انتخاب انگشتر طلا با رنگ پوست شما!

راهنمای انتخاب انگشتر طلا با رنگ پوست شما!

خیلی از افراد، زمانی که میخوان طلا و جواهرات بخرند، معمولاً با بررسی محصولات و مدل‌های مختلف، ...
گروه طلای آرین
09 اسفند 1400
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه