طلای 18 عیار: 2,462,200 تومان1403/02/11

ورود / عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

۱۰ راز مخفی انتخاب انگشتر طلا

گروه طلای آرین
07 اردیبهشت 1401
3 دقیقه زمان برای مطالعه
۱۰ راز مخفی انتخاب انگشتر طلا

انگشتر طلا یکی از جواهرات محبوب و پرکاربرده که ممکنه در تمام طول روز ازش استفاده کنیم یا حتی موقع خواب هم دست‌مون باشه. به طور کلی، خرید زیورآلات برای خانم‌های خیلی هیجان‌انگیزه و این فلز از محبوبیت بالایی برخورداره. جالبه بدونید که طلا آرامش بخشه و تاثیر مثبتی روی جریان خون داره و به خون اجازه می‌ده که آزادانه‌تر جریان داشته باشه.

این افزایش گردش خون، باعث تنظیم سطح اکسیژن در بدن شده و به بهبود سلامت جسمی ما کمک می‌کنه. علاوه‌بر‌این، این فلز گرانبها به تنظیم دمای بدن هم کمک می‌کنه. به جز خواصی که طلا برای سلامت جسمی ما داره، زیورآلات و جواهرات نماد زیبایی و کلاسیک بودن هستن و تاثیر زیادی در جذابیت بصری و افزایش اعتماد به‌نفس و حس مطلوبیت افراد، به ویژه خانم‌ها دارن. جالبه بدونید که از زمان‌های بسیار دور، جواهرات نمادی از اعتبار، ثروت و قدرت هم بودن. انگشتر طلا هم یکی از این  زیورآلات هست که از محبوبیت بالایی برخورداره و کاربرد زیادی هم داره. حالا اگه می‌خواین بدونین موقع انتخاب سبک انگشتر طلا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ تا آخر این مقاله با گالری طلافروشی آرین همراه باشید.

اینفوگرافیک ۱۰ راز مخفی انتخاب انگشتر طلا

چطوری سبک انگشتر طلا رو انتخاب کنیم؟

آیا شما هم در انتخاب انگشتر طلا و ست کردن جواهرات با لباس و استایل‌تون دچار مشکل می‌شید؟ خب باید بگیم که شما تنها نیستید و همه خانم‌ها معمولا با این مشکل مواجه هستن. حقیقت اینکه که انتخاب سبک جواهرات طلا متناسب با سبک لباس و ظاهرمون از اهمیت خیلی زیادی برخورداره و می‌تونه در جذابیت بصری ما تاثیرگذار باشه. پس اگه می‌خواین ظاهری شیک و آراسته داشته باشید و همه نگاه‌ها رو به سمت خودتون جلب کنید، باید به سبک زیورآلاتی که استفاده می‌کنید، مثلر انگشتر طلا، دقت داشته باشید.

 

 

اگه به دنبال خاص‌ترین و جدیدترین جواهرات هستید، گالری طلا فروشی آرین می‌تونه گزینه خیلی خوبی براتون باشه و می‌تونید محصول مورد نظرتون رو از این برند معتبر تهیه کنید. برای مشاهده کالکشن‌های جذاب و زیبای آرین و خرید محصولات باکیفیت این برند می‌تونید به یکی از شعب فروشگاه در تهران مراجعه کنید یا از طریق سایت و شماره تماس ۰۹۱۲۴۹۳۴۰۲۵ اقدام کنید.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با 10 نکته مهم و کاربردی برای انتخاب سبک انگشتر طلا و جواهرات مختلف، آشنا بشید.

10 نکته مهم و کاربردی برای انتخاب سبک جواهرات رو بشناسید!

اگه شما هم جزو افرادی هستید که توی ست کردن انگشتر طلا و سایر جواهرات با لباس و استایل‌تون مشکل دارید، این بخش می‌تونه خیلی براتون مفید باشه. ما اینجا هستیم تا شما را با 10 مورد از مهم‌ترین نکات برای انتخاب سبک طلا و جواهر مناسب آشنا کنیم:

۱. انگشتر طلا و زیورآلات شما باید با موقعیت مکانی‌تون مطابقت داشته باشه

فرض کنید که مشغول تایپ کردن یا تنظیم پرونده‌ها در محیط کار هستید و از انگشتر درشت و پرزرق و برق یا دستبند پهن و نگین دار هم استفاده کردین. خب طبیعتا در چنین شرایطی با مشکل مواجه می‌شید چون این اکسسوری‌ها براتون مزاحمت ایجاد می‌کنن و یا ممکنه حواس شما یا اطرافیان‌تون رو پرت کنن!  اگه می‌خواید یک استایل مناسب و زیبا برای محیط کار داشته باشید، بهتره که از جواهرات ساده و ظریف استفاده کنید.

به طور کلی، باید در نظر بگیرید که کجا می‌رید و در چه موقعیت مکانی قرار دارید؟ به عنوان مثال، هیچ لزومی نداره که در باشگاه ورزشی از زیورآلات استفاده کنید! اما در مجالس و مهمونی‌های مختلف، آزاد هستید و می‌تونید جذاب‌ترین و پرزرق و برق‌ترین جواهرات‌تون رو انتخاب کنید تا حسابی در جمع بدرخشید.

۲. موقع انتخاب سبک جواهرات، به طرح و الگوی لباس‌تون دقت کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب سبک انگشتر طلا یا سایر اکسسوری‌ها باید مدنظر داشته باشید، الگو و طرح لباس شماست. یادتون باشه اگه لباس‌تون طرح شلوغی داره، استفاده از جواهرات درشت و پرزرق و برق اصلا گزینه مناسبی نیست، چون باعث می‌شن استایل شما آشفته و به‌هم ریخته دیده بشه. در چنین شرایطی بهتره سراغ زیورآلات ساده و مینیمال برید تا جذاب‌تر به نظر برسید.

اما اگه لباس شما ساده و تک‌رنگه، می‌تونید با کمک یک دستبند، گردنبند یا انگشتر طلا نگین دار و باشکوه، جلوه‌ خاص و متفاوتی به استایل‌تون ببخشید.

حالا یه پیشنهاد خوب براتون داریم! انگشتر طلا پورتوفینو از کالکشن آرین، یکی از خاص‌ترین و شیک‌ترین محصولاتی هست که به راحتی با هر استایلی ست می‌شه و می‌تونید اون رو با هر لباسی بپوشید و یک استایل زیبا و منحصربه‌فرد داشته باشید! برای خرید این محصول می‌تونید به‌راحتی، از طریق وب‌سایت اقدام کنید.

۳. فرم انگشتان چه تاثیری در انتخاب سبک انگشتر داره؟

یکی از نکاتی که موقع خرید انگشتر طلا باید مدنظر داشته باشید اینه که به فرم انشگت‌هاتون دقت کنید! این موضوع باعث می‌شه که دستان شما زیباتر دیده بشه. اگه انگشت‌های کوتاه و تپلی دارید، بهتره سراغ انگشترهای پهن برید که جلوه بهتری به دست‌های شما می‌دن. اما اگه انگشت دستان شما بلند و کشیده هستن، انگشترهای ظریف می‌تونن بهترین گزینه برای شما باشن!

یادتون باشه که با درنظر گرفتن این نکات ریز، می‌تونید زیبایی و جذابیت ظاهری‌تون رو دو چندان کنید و شیک و خاص به نظر برسید.

۴. از اهمیت رنگ پوست در انتخاب سبک جواهرات غافل نشید!

جواهرات فقط نباید با لباس شما هماهنگ باشن. خیلی از خانم‌ها که اهل دنیای مد و فشن هستن، می‌دونن که رنگ پوست هم تاثیر خیلی زیادی در انتخاب رنگ و سبک زیورآلات داره. به عنوان مثال، نقره یک فلز محبوبه که معمولا رنگ پوست طبیعی رو روشن‌تر جلوه می‌ده. اما رنگ طلایی، با موهای تیره و پوست‌های مات و تیره ترکیب بسیار زیبایی ایجاد می‌کنه.

اگه رنگ پوست شما سرده، پیشنهاد میکنیم از جواهراتی با نگین‌های قرمز، بنفش و آبی استفاده کنید. همچنین، طلای سفید یک انتخاب عالی برای پوست‌هایی با رنگ سرد محسوب می‌شه. اما اگه رنگ‌ پوست شما گرم باشه، فلزات طلایی رنگ همراه با سنگ‌های قیمتی زرد، نارنجی و سبز، گزینه خیلی خوبی خواهند بود.

۵. ترکیب جواهرات گرم با رنگ‌های سرد عالیه!

یاقوت‌ها، الماس‌های زرد رنگ و سنگ‌های کهربایی،  خیلی خاص و منحصربه‌فرد هستن و در مقایسه با رنگ سفید و مشکی، جسورانه و بلند پروازانه به نظر می‌رسن. اما تا حالا فکر کردین که این سنگ‌های رنگی رو به چه رنگ‌هایی می‌تونید ست کنید؟ در واقع از اون‌جایی که این رنگ‌ها خاص هستن، باید توی انتخاب رنگ لباس‌تون خیلی دقت کنید تا جلوه زیباتری داشته باشن.

سنگ‌های قیمتی که رنگ گرمی دارن، به خوبی می‌تونن با رنگ‌های سرد مثل آبی یا بنفش هماهنگ بشن. به عنوان مثال، شما می‌تونید از جواهراتی با سنگ‌های یاقوت، همراه با یک پیراهن زیبا به رنگ آبی سلطنتی استفاده کنید که یک ترکیب باشکوه و جسورانه ایجاد می‌کنن.

۶. ترکیب جواهرات سرد با رنگ‌های گرم، جلوه خاصی داره

زیبایی شناسی و علم ترکیب رنگ‌ها، جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد و فشن داره و جالبه بدونید که خیلی از استایلیست‌ها، برای الهام گرفتن انتخاب ترکیب مناسب، از چرخه رنگ استفاده می‌کنن. چرخه رنگ به شما می‌گه که رنگ‌های گرم و سرد در کنار هم یک ترکیب زیبا و ایده‌آل ایجاد می‌کنن.  به عنوان مثال، سنگ‌های قیمتی سبز تیره و آبی تیره، روی لباس زرد یا نارنجی خیلی زیباتر دیده می‌شن.

یادتون باشه که ایجاد تعادل بین رنگ‌های سرد و گرم، اهمیت زیادی در جذابیت ظاهری استایل شما داره. سعی کنید جواهرات و لباس‌ها رو با هم هماهنگ کنید تا ظاهری زیبا و چشم‌نواز داشته باشید.

۷. الماس؛ محبوب‌ترین گزینه در انتخاب سبک طلا و جواهرات

همه ما سنگ الماس رو می‌شناسیم، چرا‌که هزاران سال پیش کشف شده و از زمان‌های خیلی دور، در طراحی و ساخت جواهرات کاربرد داشته. یکی از دلایل محبوبیت الماس در زمان‌های مختلف، اینه‌که به راحتی با هر نوع لباس و هر رنگی ست می‌شه! اگه نمی‌دونید که چه نوع جواهراتی و چه مدل از سنگ‌های زینتی برای استایل شما مناسب‌تره، الماس می‌تونه بهترین گزینه برای شما باشه.

الماس سفید، انتخابی کلاسیک و زیباست و جالبه بدونید که زیر نور، به عنوان یک منشور عمل می‌کنه و نور رو به تمام رنگ‌هایی که ازش ساخته شده، تجزیه می‌کنه و جلوه خاصی رو به نمایش می‌ذاره. حتما می‌دونید که سنگ الماس در طراحی انگشتر طلا خیلی کاربرد داره و می‌تونه نظر هر بیننده‌ای رو به سمت خودش جذب کنه.

۸. از ترکیب شگفت‌انگیز مروارید سفید با رنگ‌های دریایی غافل نشید!

مروارید یکی از سنگ‌های خاص در صنعت طلا و جواهرسازی محسوب می‌شه، چرا‌که شما نمی‌تونید مروارید رو از دل سنگ استخراج کنید. در واقع، متخصصان برای پیدا کردن صدف غواصی می‌کنن یا مرواریدها رو در یک محیط شبیه‌سازی شده پرورش می‌دن.

یادتون باشه که مرواریدها در کنار رنگ‌هایی که توی دریا وجود دارن خیلی زیباتر به نظر می‌رسن! به عنوان مثال شما می‌تونید انگشتر طلا که با مروارید تزئین شده رو، با لباس‌هایی به رنگ آبی، سبز و حتی خاکستری بپوشید و استایلی شیک و جذاب داشته باشید.

۹. ترکیب رنگ طلایی، سیاه و سفید رو در انتخاب سبک جواهرات فراموش نکنید

ما می‌تونیم این اطمینان رو به شما بدیم که جواهرات طلایی رنگ مزین به نگین‌های مشکی، همیشه خاص و زیبا هستن و حتی به عنوان نمادی از قدرتمندی هم محسوب می‌شن. استفاده از این سبک جواهرات در کنار لباس‌های ساده و کلاسیک می‌تونه یک گزینه شیک و عالی باشه!  در واقع شما می‌تونید به کمک انگشتر طلا زردتون، جلوه زیبا و باشکوهی به لباس مجلسی مشکی یا سفید رنگ ببخشید.

لباس‌‌هایی که رنگ مونوکروم دارن، یعنی سیاه یا سفید رنگ هستن، مثل یک بستر و صفحه خالص برای نمایش دادن جذابیت و درخشش فلز طلا عمل می‌کنن.

۱۰. چه سبکی از جواهرات برای لباس‌های بهاره و تابستانی مناسب هستن؟

رنگ‌های شاد و پرنشاط، بهترین گزینه برای هوای دلنشین و طراوت و زیبایی لباس‌های بهاری و تابستانی هستن! به عنوان مثال، شما می‌تونید از جواهراتی با سنگ‌های قیمتی توپاز آبی یا پریدوت سبز استفاده کنید که در ترکیب با پارچه‌های نرم و رنگ‌های خنثی خیلی زیبا و چشم‌نواز به نظر می‌رسن. علاوه‌بر‌این، با ترکیب رنگ‌های طبیعی ، می‌تونید استایلی الهام گرفته از طبیعت داشته باشید.

نتیجه‌گیری:

خرید طلا و جواهرات، همیشه یکی از دلنشین‌ترین کارها برای خانم‌ها بوده و البته شما باید هزینه قابل توجهی رو برای این خرید بپردازید. به همین دلیل سعی کردیم توی این مقاله شما رو با چند نکته مهم و کاربردی برای انتخاب سبک جواهرات، مخصوصا انگشتر طلا که خیلی محبوب و پرطرفداره، آشنا کنیم.  حالا دیگه نیازی نیست که نگران استایل و ظاهرتون باشید چون خیلی خوب می‎‌دونید که چطوری به کمک زیورآلات، ظاهری شیک، زیبا و چشم‌نواز داشته باشید. اگه به دنبال خاص‌ترین و باکیفیت‌ترین جواهرات هستید، حتما به گالری طلافروشی آرین سر بزنید و از محصولات منحصربه‌فرد این برند دیدن کنید. برای راحتی شما عزیزان، امکان خرید آنلاین از طریق وب‌سایت هم فراهم شده. اگه سوالی در این زمینه دارید، می‌تونید از طریق شماره ۰۹۱۲۴۹۳۴۰۲۵ با ما در تماس باشید.

سوالات متداول ۱۰ راز مخفی انتخاب انگشتر طلا

 

منبع

romadesignerjewelry

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

چگونه انگشتر طلا را تمیز کنیم؟ (۴ نکته و راز عجیب)

چگونه انگشتر طلا را تمیز کنیم؟ (۴ نکته و راز عجیب)

درخشندگی یکی از بارزترین مشخصات انگشتر طلا است که باعث زیبایی و دیده شدن آن می‌شود، یکی ...
گروه طلای آرین
09 بهمن 1400
چگونه انگشتر طلا را با لباس مشکی ست کنیم؟

چگونه انگشتر طلا را با لباس مشکی ست کنیم؟

انگشتر طلا از اکسسوری‌هایی محسوب می‌شه که تو جعبه جواهرات هر خانمی پیدا می‌شه! چرا‌که خیلی محبوب ...
گروه طلای آرین
30 دی 1400
۱۰ نکته در سبک انگشتر طلا که باید بدانید

۱۰ نکته در سبک انگشتر طلا که باید بدانید

انگشتر طلا یکی از خاص‌ترین اکسسوری‌ها محسوب می‌شه که برای خریدنش باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنید. ...
گروه طلای آرین
02 اردیبهشت 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه