طلای 18 عیار: 2,462,200 تومان1403/02/11

ورود / عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

۵ راز هماهنگی ست کردن انگشتر طلا با لباس

گروه طلای آرین
21 اردیبهشت 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
۵ راز هماهنگی ست کردن انگشتر طلا با لباس

انگشتر طلا یکی از کاربردی‌ترین جواهرات محسوب می‌شه که می‌تونید اون رو با لباس‌های مختلف ست کنید و یک استایل خاص و جذاب طراحی کنید. به طور کلی، ترکیب لباس‌ها با جواهرات، فوق‌العاده می‌شه و ظاهری شیک و زیبا به شما می‌بخشه. فرقی نمی‌کنه که می‌خواین سر کار برید یا تصمیم دارید یک شب هیجان‌انگیز رو در کنار دوستان جشن بگیرید، در هر صورت، استفاده از زیورآلات می‌تونه جذابیت ظاهری شما رو دوچندان کنه!

اما بعضی وقت‌ها، برامون این سوال ایجاد میشه که چطوری جواهرات رو با لباس‌هامون ست کنیم؟  و این موضوع می‌تونه به یک چالش بزرگ تبدیل بشه! آیا انتخاب انگشتر طلا مناسب برای شما هم سخته؟ پس پیشنهاد می‌کنیم که تا آخر این مقاله با گروه طلافروشی آرین همراه باشید. ما تصمیم داریم شما رو با چند قانون ساده و کاربردی آشنا کنیم که می‌تونید با استفاده از اون‌ها، ظاهری زیبا، جذاب و هماهنگ داشته باشید.

برای خرید خاص‌ترین جواهرات و دریافت راهنمایی بیشتر، می‌تونید از طریق شماره ۰۹۱۲۴۹۳۴۰۲ با ما در تماس باشید و با حضور به یکی از شعب فروشگاه در تهران و یا به صورت آنلاین، نسبت به خرید محصولات این برند شیک و جذاب، اقدام کنید.

اینفوگرافیک ۵ راز هماهنگی ست کردن انگشتر طلا با لباس

چه نکاتی برای ست کردن انگشتر طلا با لباس وجود داره؟

همیشه به یاد داشته باشید، انگشتر طلا و اکسسوری‌هایی که انتخاب می‌کنید، باید متناسب با استایل شما باشن و سبک و سلیقه شما رو منعکس کنن.

 

 

اگه بعد از لباس پوشیدن، مدام به آینه نگاه می‌کنید و متوجه می‌شید که لباس شما نامتعادل یا ناهماهنگ به نظر می‌رسه، پیشنهاد می‌کنیم که توی این بخش، با گالری آرین همراه باشید تا با چند قانون کلی برای ایجاد هماهنگی بین جواهرات و لباس‌ها آشنا بشید:

  1. اگه لباس شما طرح شلوغی و پرکاری داره، از جواهرات کمتری استفاده کنید!

فراموش نکنید که تعادل، کلید موفقیت برای داشتن ظاهری زیبا و متناسب محسوب می‌شه. اگه لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ یا تزئینات کار شده می‌پوشید( مثل لباس‌های پولک‌دار، سنگ‌های تزیینی یا گلدوزی‌های رنگی و شلوغ)، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ جواهرات ساده و ظریف برید. استفاده از لباس طرح‌دار شلوغ با جواهرات درشت و پر زرق و برق، ظاهری درهم و برهم ایجاد می‌کنه، چرا‌که تمام جزئیات ظریف با هم ترکیب می‌شن و زیبایی اولیه‌شون رو از دست می‌دن. یک مجموعه ساده از گوشواره‌های میخی یا گردنبند زنجیری ظریف، می‌تونه گزینه خیلی خوبی برای چنین لباس‌هایی باشه و ظاهر شما رو زیباتر جلوه می‌ده.

در مقابل، جواهرات درشت با سنگ‌های قیمتی براق و درخشان، برای لباس‌های ساده و مینیمالیستی گزینه خیلی مناسبی هستن. به عنوان مثال، می‌تونید پیراهن سفید و شلوار جین رو با هر گونه اکسسوری چشم نواز، از دستبند‌های پهن گرفته تا انگشتر طلا بزرگ و درخشان، زیباتر جلوه بدین!

  1. موقع انتخاب جواهرات و انگشتر طلا، چرخه رنگ رو در نظر بگیرید

چرخه رنگ‌ها، فقط مخصوص هنر نقاشی نیست! شما می‌تونید از این چرخه برای ست کردن مبلمان، لباس، جواهرات و غیره استفاده کنید تا یک هارمونی جذاب ایجاد کنید. بنابراین، برای انتخاب و ست کردن انگشتر طلا و انواع اکسسوری‌ها با لباس‌هاتون، شما یک ابزار مفید در اختیار دارید.

آیا رنگ انگشتر طلا باید با بقیه جواهرات ما ست باشه؟

شاید با ترکیب‌های رنگی آشنا بشید که قبلا حتی بهشون فکر نمی‌کردین! بنابراین، شما می‌تونید مجموعه‌ای از جواهرات جذاب رو با انواع لباس‌ها ست کنید. وقتی صحبت از ست کردن جواهرات با لباس می‌شه، چرخه رنگ به دو صورت می‌تونه عمل کنه:

  • رنگ های مکمل رو انتخاب کنید

یکی از راهکارها اینه‌که به رنگ لباس‌تون نگاه کنید و بعد، چرخه رنگ رو بررسی کنید تا یک رنگ مکمل برای انتخاب جواهرات  پیدا کنید. به عنوان مثال، اگه لباس قرمز می‌پوشید، می‌تونید از جواهراتی با سنگ‌های قیمتی سبز یا آبی استفاده کنید تا ظاهر زیبا و جذاب‌تری داشته باشید. با این روش، شما یک تضاد هیجان انگیز و چشم نواز در استایل‌تون ایجاد می‌کنید.

  • رنگ های مشابه رو انتخاب کنید

در این حالت، لباس‌ها و جواهرات شما همگی از یک طیف رنگی هستن (یعنی رنگ‌هایی که در چرخه رنگ، کنار همدیگه قرار دارن). به عنوان مثال، می‌تونید با ترکیب لباس قرمز و انگشتر طلا با سنگ‌های عقیق آتشین، یک هارمونی زیبا از رنگ‌های گرم پاییزی ایجاد کنید.

  1. نقطه کانونی استایل‌تون رو با جواهرات مشخص کنید!

موقع انتخاب اکسسوری و زیورآلات مختلف، فقط توجه به لباس کافی نیست! شما باید به فاکتورهای دیگه‌ای مثل کفش، مو، ناخن، نوع آرایش و غیره هم توجه کنید. اگه ناخن‌های زیبایی دارید و می‌خواین توجه دیگران رو به دست‌هاتون جلب کنید، می‌تونید به کمک یک انگشتر طلا خاص و جذاب مثل انگشتر طلا پورتوفینو از گالری آرین، این کار رو انجام بدین. اما یادتون باشه که نباید توی این موضوع زیاده‌روی کنید!

می‌خواین زیبایی صندل‌های تابستونی‌تون رو نشون بدین؟ پیشنهاد می‌کنیم که از یک یا دو پابند جذاب و خاص استفاده کنید تا جذابیت استایل‌تون رو دو‌چندان کنید.

  1. نگین‌های الماس هیچوقت از مُد نمی‌افتن!

تا حالا با خودتون فکر کردین که چرا نگین‌های الماس همیشه محبوب هستن؟ دلایل زیادی برای این موضوع وجود داره که از جمله اون‌ها می‌توینم به درخشش فوق‌العاده، دوام و کیفیت، جذابیت بصری و نمادهای احساسی اشاره کنیم.

موقع خرید انگشتر طلا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

این سنگ، در نهایت سادگی از جذابیت بالایی برخورداره و به همین دلیل جواهرات مزین به الماس، می‌تونن هر لباسی رو شیک و لاکچری جلوه بدن! فرقی نمی‌کنه که از یک جفت گوشواره کوچک الماس استفاده کنید یا سراغ خرید انگشتر طلا با نگین‌های الماس برید، در هر صورت با این کار، جذابیت ظاهری رو افزایش می‌دین.

یکی از مزایای این سنگ، اینه‌که به راحتی با هر نوع لباس و هر استایلی ست می‌شه. یعنی شما می‌تونید از جواهرات الماس برای روزمره، قرارهای دوستانه، مجالس خاص و رسمی و غیره استفاده کنید.

  1. جواهرات شما باید مناسب موقعیت مکانی‌تون باشه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که موقع انتخاب انگشتر طلا یا هر جواهرات دیگه‌ای باید در نظر داشته باشید اینه که برای چه مناسبتی دارید آماده می‌شید؟ اکسسوری‌ها می‌تونن ظاهر و سبک هر لباسی را به‌طور قابل توجهی تغییر بدن! شاید نیاز باشه توی بعضی از موقعیت‌ها، بعضی از ویژگی‌های لباس رو برجسته‌تر کنیم و بعضی از ویژگی‌ها رو بپوشونیم و کمرنگ‌تر کنیم. حالا بیاین با هم بررسی کنیم که چطوری می‌تونیم این کار رو انجام بدیم؟

در این بخش می‌خوایم به شما توضیح بدیم که چطوری جواهرات رو متناسب با موقعیت‌های مکانی مختلف، با لباس‌تون ست کنید. پس همراه ما باشید:

  • انتخاب جواهرات برای استایل روزمره

استایل روزمره هر کسی می‌تونه با توجه به سلیقه شخصیش متفاوت باشه. بعضی از افراد همه چیز رو ساده و مینیمال انتخاب می‌کنن اما بعضی‌ها دوست دارن که جزییات بیشتری در ظاهر داشته باشن تا جذاب‌تر به نظر برسن. بنابراین باید بگیم که هیچ قانون مشخص و ثابتی برای هماهنگ کردن جواهرات با لباس و استایل روزمره وجود نداره. نکته مهم اینه که با استفاده از اکسسوری‌های مناسب، استایل شخصی‌تون رو تکمیل کنید و چیزی بپوشید که در تمام طول روز راحت باشد.

بعضی از جواهرات، منحصر‌به‌فرد هستن و فقط به شما اختصاص دارن! به عنوان مثال ممکنه یک انگشتر طلا سفارشی داشته باشید یا از یک دستبند با سنگ‌های گرون قیمت و خاص استفاده کنید که همه این‌ها، استایل شما رو متمایز و جذاب می‌کنن. استفاده از چنین جزییاتی در پوشش و استایل، نشون‌دهنده شخصیت شماست.

بعضی از جواهرات هم علاوه‌بر ارزش مادی، برای ما ارزش معنوی دارن. به عنوان مثال، ممکنه یک گردنبد زیبا از مادربززگ‌تون به ارث برده باشید، یا یک دستبند زیبا از دوست قدیمی‌تون یادگاری بگیرید. این اکسسوری‌ها، هیچوقت برای شما از مُد نمی‌افتن و می‌تونن به یه نماد اصلی و تاثیرگذار در استایل شخصی شما تبدیل بشن.

  • چه جواهراتی برای محیط کار مناسب هستن؟

پیدا کردن جواهرات مناسب برای هماهنگی با لباس شما در محل کار، تا حدود زیادی به جو محیط کار شما بستگی داره. اگه لباس کار شما زیادی ساده‌ست، می‌تونید سراغ جواهرات کمی پرکارتر برید که شخصیت شما رو نشون می‌دن. اما به طور کلی بهتره که زیاده‌روی نکنید و از جواهرات ساده و ظریف استفاده کنید.

به عنوان یک قانون کلی، از درخشش و زرق و برق بیش از حد خودداری کنید! بعضی از جواهرات ساده با الماس یا سنگ‌های قیمتی می‌تونن زیبا باشن اما از همه اکسسوری‌هاتون با‌هم استفاده نکنید چون باعث حواس‌پرتی می‌شن و ظاهرتون رو آشفته نشون می‌دن! به عنوان مثال، اگه با کیبورد کامپیوتر کار می‌کنید، نباید دستبند آویز‌دار استفاده کنید چون مدام موقع تماس با کیبورد سر و صدا ایجاد می‌کنه و مزاحم بقیه می‌شه.

برای انتخاب رنگ جواهرات چه نکاتی رو در نظر بگیریم؟

استفاده از جواهرات مینیمال و ظریف، می‌تونه بهترین گزینه برای محیط اداری باشه که علاوه‌بر جذاب کردن استایل شما، هیچ مزاحمت و حواس پرتی برای شما و دیگران ایجاد نمی‌کنه. اگه به دنبال شیک‌ترین و خاص‌ترین طرح‌های مینیمال هستید، گالری طلافروشی آرین می‌تونه گزینه مناسبی باشه که کالکشن‌های متنوع و بسیار زیبایی رو برای شما عزیزان آماده کرده. برای مشاهده و خرید محصولات می‌تونید به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و یا به صورت حضوری اقدام کنید.

  • جواهرات مناسب برای یک شب رویایی

شاید باورتون نشه ولی شب، بهترین موقع برای نمایش درخشش جواهرات شماست! اما این قانون همچنان پابرجاست که اگه لباس شما با پولک یا تزئینات شلوغ و پر زرق و برق طراحی شده، بهتره سراغ زیورآلات ساده و ظریف برید. اما پیشنهاد ما اینه‌که از لباس‌های ساده و تک رنگ استفاده کنید و در عوض، با استفاده از شیک‌ترین جواهرات مثل گوشواره‌های آویز درخشان، گردنبندهای چند لایه و انگشتر طلا با نگین‌های جذاب و براق، یک استایل باشکوه و بی‌نظیر داشته باشید.

یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن جواهر با لباس شب، اینه‌که یک عنصر خاص و جذاب رو به عنوان نقطه کانونی استایل‌تون در نظر بگیرید، چرا‌که استفاده بیش‌ از حد از اکسسوری و زیورآلات، لباس شما رو به هم ریخته نشون می‌ده. پس، یک عنصر برجسته انتخاب کنید و بقیه جواهرات رو ظریف و ساده در نظر بگیرید.

یادتون باشه که اصلا نیازی نیست کار عجیب و غریبی انجام بدین تا جذاب به نظر برسید! فقط کافیه رنگ و سبک لباس رو در نظر بگیرید و یک جواهر زیبا و جذاب متناسب با اون لباس، انتخاب کنید.

  • برای اولین قرار، از چه زیورآلاتی استفاده کنیم؟

اگه برای اولین قرار به یک رستوران یا کافه رمانتیک دعوت شدید، بدون شک زمان خیلی زیادی رو صرف انتخاب لباس، کیف، کفش، مدل مو، آرایش و غیره می‌کنید، چرا‌که این قرار برای شما خیلی اهمیت داره و می‌خواین بهترین خودتون باشید. اما در نظر داشته باشید که برای انتخاب جواهرات، اصلا نباید زیاده‌روی کنید و بهتره سراغ گزینه‌های ساده و ظریف برید.

هدف اصلی اینه که شما شخصیت و احساسات درونی‌تون رو بروز بدین، پس هیچ نیازی نیست که از اکسسوری‌های اضافی برای جلب توجه بیشتر استفاده کنید. به عنوان مثال، یک انگشتر طلا ساده و شیک و یک گردنبند ظریف و خاص، بدون اینکه زیادی جلب توجه کنن، جذابیت و درخشش خاصی به ظاهر شما می‌بخشن. در واقع اینجاست که باید بگیم، زیبایی در سادگیه! اگه می‌خواین جذاب‌تر به نظر برسید، می‌تونید از سنگ‌های قیمتی با رنگ‌های گرم و رمانتیک مثل مورگانیت تیره، مروارید صورتی، یاقوت سرخ یا کریستال سواروسکی صورتی استفاده کنید.

  • جواهرات مناسب برای مراسم رسمی یا جشن‌های خاص

جشن‌ها و مراسم خاص و ویژه، بهترین موقعیت برای درخشیدن شما هستن. در واقع شما آزاد هستین که پر زرق و برق‌ترین جواهرات از الماس‌های خیره کننده گرفته تا سنگ‌های قیمتی و درخشان رو به نمایش بذارید. موقع ست کردن جواهرات با لباس شب، رعایت تعادل خیلی مهمه چون  زرق و برق بیش از اندازه می‌تونه جذابیت ظاهری‌تون رو از بین ببره. دوباره یادآوری می‌کنیم که اگه لباس شما خیلی کار شده و تزئینات خاصی داره، جواهرات شما باید ساده و ظریف باشن، به طوری که زیبایی و درخشندگی استایل شما رو تکمیل کنن.

اما اگه به لباس‌هایی با طرح‌های ساده و تک‌رنگ علاقه دارید، برای انتخاب زیورآلات و اکسسوری، می‌تونید کمی جسورانه‌تر عمل کنید و سراغ انگشتر، گوشواره، دستبند و گردنبند درشت و درخشان برید که حسابی توجه همه رو به سمت خودشون جلب می‌کنن!

نتیجه‌گیری:

داشتن ظاهری زیبا و جذاب، برای همه خانم‌ها مهمه و بدون شک، جواهرات طلا یکی از تاثیرگذارترین عناصر در جذابیت ظاهری هستن. یکی از محبوب‌ترین زیورآلات، انگشتر طلاست که شما می‌تونید به‌راحتی ازش در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید و زیبایی ظاهری‌تون رو چند برابر کنید. موقع خرید انگشتر طلا، اولین چیزی که اولویت داره سلیقه شماست! اما مسئله دیگه، نحوه ست کردن انگشتر و جواهرات با لباس‌هامونه که اهمیت خیلی زیادی داره. به همین دلیل، در این مقاله سعی کردیم شما رو با 5 نکته ساده و کاربردی آشنا کنیم تا بتونید به راحتی جواهرات‌تون رو با لباس‌های مختلف ست کنید. حالا که با این نکات آشنا شدید، وقتشه که یک جواهر زیبا و خاص به خودتون هدیه بدین تا باهاش زیبایی استایل‌تون رو تکمیل کنید. گالری طلافروشی آرین، بهترین مکان برای خرید خاص‌ترین و متنوع‌ترین جواهرات هست که سال‌هاست در زمینه طراحی، ساخت و فروش باکیفیت‌ترین و زیباترین زیورآلات فعالیت می‌کنه. برای مشاهده و خرید محصولات این برند معتبر می‌تونید از طریق وب‌سایت اقدام کنید و یا به صورت حضوری، به یکی از شعب فروشگاه در تهران مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر، همین حالا از طریق شماره ۰۹۱۲۴۹۳۴۰۲۵ با ما در تماس باشید.

 

منبع

How To Match Your Jewellery To Your Outfit 5 Top Tips

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

چگونه انگشتر طلا را تمیز کنیم؟ (۴ نکته و راز عجیب)

چگونه انگشتر طلا را تمیز کنیم؟ (۴ نکته و راز عجیب)

درخشندگی یکی از بارزترین مشخصات انگشتر طلا است که باعث زیبایی و دیده شدن آن می‌شود، یکی ...
گروه طلای آرین
09 بهمن 1400
نکات خرید بهترین انگشتر طلا برای خودتان (۴ نکته ضروری)

نکات خرید بهترین انگشتر طلا برای خودتان (۴ نکته ضروری)

هیچ چیز به اندازه طلای خوش‌ساخت و شکیل، نشان‌دهنده ظرافت و زیبایی نیست. خرید انگشتر طلا نیاز ...
گروه طلای آرین
29 دی 1400
چطور انگشتر را از انگشت متورم در آوریم؟

چطور انگشتر را از انگشت متورم در آوریم؟

انگشتر حداقل یک بار در انگشت همه ما گیر کرده است و همه می دانیم که در ...
گروه طلای آرین
07 مهر 1400
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه