طلای 18 عیار: 2,462,200 تومان1403/02/11

ورود / عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

نحوه انتخاب انگشتر طلا مناسب برای هر لباس

گروه طلای آرین
17 اردیبهشت 1401
4 دقیقه زمان برای مطالعه
نحوه انتخاب انگشتر طلا مناسب برای هر لباس

انگشتر طلا می‌تونه جلوه خاصی به استایل شما بده و ظاهر لباس‌هاتون رو از یکنواختی خارج کنه. شاید به این موضوع فکر کنید که به‌راحتی می‌تونید هر نوع جواهراتی رو برای ست کردن با تیپ و استایل‌تون انتخاب کنید. اما اینطور نیست! بعضی از انگشترها یا زیورآلات ممکنه به تنهایی زیبا و جذاب باشن اما در کنار یک نوع لباس خاص، جلوه زیبایی نداشته باشن.

اگه برای شما هم این چالش ایجاد شده که چطوری باید مناسب‌ترین جواهرات و انگشتر طلا رو با توجه به لباس‌مون انتخاب کنیم؟ در این مقاله با گروه طلافروشی آرین همراه باشید تا با چند نکته کاربردی برای ست کردن جواهرات با لباس‌های مختلف آشنا بشید. اگه می‌خواین درباره این گالری طلافروشی خاص و معتبر اطلاعات بیشتری بدست بیارید و با محصولات جذاب و منحصربه‌فرد این برند آشنا بشید، می‌تونید با شماره ۰۹۱۲۴۹۳۴۰۲۵ تماس بگیرید.

اینفوگرافیک آیا سرمایه گذاری در طلا هنوز هم سود دارد؟

ست کردن انگشتر طلا و زیورآلات با لباس‌مون چه اهمیتی داره؟

به طور کلی، جواهرات می‌تونن حس و حال ویژه‌ای به استایل شما ببخشن. به عنوان مثال،  شما می‌تونید به کمک یک گردنبند یا انگشتر طلا، جذابیت و شکوه لباس مجلسی‌تون رو دو چندان کنید و یک نقطه کانونی و مرکز توجه توی استایل‌تون ایجاد کنید. خیلی وقت‌ها ممکنه لباس‌ها برامون تکراری وخسته‌کننده بشن، در چنین شرایطی، با استفاده از زیورآلات می‌تونید درخشندگی و جذابیت خاصی به لباس بدین و استایلی متفاوت خلق کنید.

 

 

اگه شما هم به زیبایی علاقه دارید و دوست دارید همیشه جذاب و خوش‌پوش باشید، به جواهرات و اکسسوری‌های مختلفی نیاز دارید. حالا اگه می‌خواین ظاهری زیبا، متناسب، جذاب و چشم‌نواز داشته باشید، باید دقت کنید تا مناسب‌ترین جواهرات رو انتخاب کنید که با لباس شما هماهنگ هستن. شاید در قدم اول، ست کردن انگشتر طلا و سایر زیورآلات با لباس‌ها کمی سخت به نظر برسه. اما گالری آرین، تصمیم داره که در ادامه مقاله، شما رو با چند نکته کاربردی در همین زمینه آشنا کنه، پس همراه ما باشید.

چطوری جواهرات و انگشتر طلا مناسب لباس‌مون انتخاب کنیم؟

دنیای مد و فشن، روز‌به‌روز داره پیشرفت می‌کنه و سرشار از نکات و اصول ریز و درشت هست که به داشتن استایلی زیبا و منحصربه‌فرد کمک می‌کنن. انتخاب جواهرات، تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری ما داره. البته بعضی از جواهرات خیلی کاربردی هستن و شما می‌تونید اون‌ها رو با استایل‌های مختلفی هماهنگ کنید که از جمله اون‌های می‌تونیم به انگشتر طلا پورتوفینو از کالکشن گالری آرین اشاره کنیم. اما به طور کلی، پیشنهاد می‌کنم که موقع انتخاب زیورآلات و انگشتر مناسب، نکات زیر رو مدنظر قرار بدین:

  1. ترکیب انگشتر طلا با گردنبند برای داشتن استایلی زیبا

آیا تا به حال موقع انتخاب انگشتر طلا به این موضوع فکر کردین که در کنار یک گردنبند، چقدر زیباتر به نظر می‌رسه؟ اما یادتون باشه که برای داشتن ظاهری منسجم و متعادل، انتخاب طول گردنبند خیلی مهمه! در واقع پیشنهاد می‌کنیم که طول گردنبند رو با توجه به یقه لباس‌تون انتخاب کنید.

اگه یقه لباس‌تون بازه یا از پیراهن‌های بدون بند استفاده می‌کنید، بهتره که از آویز‌های درشت و زنجیرهای پهن‌تر استفاده کنید تا جلوه زیباتری به استایل‌تون ببخشید. اما اگه یقه لباس شما بسته‌ست یا طرح شلوغی داره، بهتره از گردنبند های ظریف‌تر و سبک‌تر استفاده کنید تا استایل متعادل‌تری داشته باشید.

موقع ست کردن انگشتر و گردنبند، بهتره سراغ محصولاتی برید که هم‌رنگ هستن و نگین‌های مشابهی دارن. به عنوان مثال، یک انگشتر طلا سفید با نگین مروارید، به هیچ عنوان برای ست کردن با یک گردنبند طلا زرد با نگین یاقوت نیست! در غیر این صورت، ظاهر شما آشفته و نامطلوب به نظر می‌رسه.

  1. موقع انتخاب جواهرات، به طرح لباس‌تون دقت کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که خیلی از افراد موقع ست کردن جواهرات با لباس بهش فکر نمی‌کنن، اینه‌که‌ شکل گوشواره یا گردنبند شما باید با نوع طرح روی لباس شما مطابقت و هم‌خونی داشته باشه. زمانی باید به این نکته توجه کنید که پیراهن یا لباسی که می‌پوشید، طرح شلوغ و برجسته‌ای داشته باشه. یادتون باشه که در چنین شرایطی، باید از جواهرات ساده و مینیمال استفاده کنید. مثلا می‌تونید یه انگشتر طلا ساده و ظریف انتخاب کنید که ظاهرتون بیش از حد شلوغ نشه!

چطوری لباس‌مون رو با انگشتر طلا ست کنیم؟

اگه شمام سخت‌پسندین و دنبال خاص‌ترین و جذاب‌ترین جواهرات هستید، گالری آرین می‌تونه بهترین گزینه برای شما باشه. فقط کافیه از تصاویر کالکشن‌ها در سایت بازدید کنید یا به یکی از شعب فروشگاه در تهران مراجعه کنید تا از زیبایی منحصر‌به‌فرد محصولات آرین، لذت ببرید!

  1. موقع انتخاب جواهرات برای مراسم‌های رسمی، زیاده‌روی نکنید!

شاید با خودتون فکر کنید که برای حضور در مراسم رسمی یا مهمونی‌های مختلف، حتما باید از جواهرات پر زرق و برق و بزرگ استفاده کنید تا به چشم بیاین! اما حقیقت این نیست!  اکثر اوقات، زیورآلات ساده و ظریف در کنار لباس‌های شیک بلند و مجلسی، ترکیب فوق‌العاده‌ای رو ایجاد می‌کنن.

اگه می‌خواین زیبایی و جذابیت لباس‌تون دیده بشه، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ اکسسوری‌های ظریف‌تر برید که در عین سادگی، از درخشش و جذابیت بالایی برخوردار هستن. در واقع این یک تصور کاملا اشتباهه که جواهرات ساده و ظریف ارزش کمتری دارن! اتفاقا صنعت طراحی انگشتر طلا و سایر زیورآلات داره به سمت محصولات مینیمال‌تر سوق پیدا می‌کنه، چرا‌که از ظرافت و زیبایی شما رو دوچندان می‌کنن.

  1. یک نقطه کانونی برای مجموعه جواهرات خود انتخاب کنید

زمانی که می‌خواین استایل‌تون رو با استفاده از جواهرات تکمیل کنید، ممکنه از چند قطعه مختلف مثل انگشتر، دستبند، گردنبند، گوشواره و غیره استفاده کنید. برای این کار، یک نکته مهم و اساسی وجود داره! اینکه اگه مجموعه‌ای از زیورآلات درشت و پرکار دارید، هیچ وقت همه اون‌ها رو با هم نپوشید. به عنوان مثال، نباید یک گردنبند با آویز بزرگ و پر زرق و برق رو با گوشوار‌ه‌های حلقه‌ای بزرگ یا انگشتر طلا با نگین‌های درشت و درخشان ست کنید! چون در این صورت، ظاهر شما به هم‌ریخته و شلوغ به نظر می‌رسه!

موقع انتخاب جواهرات به چه نکاتی دقت کنیم؟

پیشنهاد ما به شما اینه‌که یک عنصر برجسته مثل انگشتر طلا خاص با نگین‌های رنگی انتخاب کنید و موقع انتخاب بقیه جواهرات، سراغ گزینه‌های ساده‌تر برید. با این کار، یک نقطه کانونی و مرکز توجه ایجاد کردین که استایل‌تون رو جذاب‌تر می‌کنه.

  1. ست کردن دستبند با انگشتر طلا

یکی از موارد مورد علاقه خانم‌ها اینه که دستبند و انگشتر طلا رو با هم ست کنن. موقع این‌کار یادتون باشه که دستبند و انگشتر شما باید با هم هماهنگ باشن. همخونی این دو عنصر، شامل انتخاب رنگ، سبک جواهر و نوع نگین اون‌ها می‌شه. حالا شاید این سوال براتون ایجاد شده باشه که این ترکیب رو چطوری می‌تونیم با لباس‌مون ست کنیم؟

یک قانون خوب و کاربردی برای انتخاب دستبند مناسب برای لباس‌ها وجود داره که می‌گه، هرچقدر آستین لباس بلندتر باشه، باید از دستبند نازک‌تری استفاده کنید تا ظاهر شما جلوه زیباتری داشته باشه.

دستبندهای ضخیم و پهن، بهترین گزینه برای لباس‌های بدون آستین یا آستین کوتاه هستن و ظاهری خاص و جذاب به استایل شما می‌بخشن. یادتون باشه که اگه آستین‌های لباس‌تون تا آرنج‌ امتداد دارن، از دستبند‌های خیلی ساده و مینیمال استفاده کنید و یا کلا از پوشیدن دستبند صرف‌نظر کنید.

  1. با کمک یک گردنبند بلند، استایل‌تون رو متعادل کنید

گاهی اوقات، شاید استفاده از یک انگشتر به تنهایی کافی نباشه. اگه نمی‌خواین ظاهرتون رو زیادی شلوغ کنید، پیشنهاد می‌کنیم که برای جذابیت بیشتر، از گردنبندهای بلند و ظریف استفاده کنید که یک گزینه عالی برای ایجاد تعادل در استایل شما محسوب می‌شن.  علاوه‌بر‌این، یادتون باشه که لباس‌های گشاد باعث می‌شن که کوتاه‌تر یا حتی چاق‌تر از چیزی که هستید دیده بشید. اما اگه این سبک از لباس‌ها رو با یک گردنبند بلند ست کنید، شک نکنید که عالی و بی عیب و نقص به نظر می‌رسید.

  1. خلاق باشید و جسورانه عمل کنید!

ما همه موارد بالا رو گفتیم تا شما رو با اصول و قوانین ست کردن انگشتر طلا و جواهرات با لباس‌های مختلف آشنا کنیم. به عنوان مثال، حالا خیلی خوب می‌دونید که اگه لباس طرح‌دار، شلوغ و کار شده دارید، بهتره که اون رو با جواهرات ساده و ظریف ست کنید. خب این قانون مهمه ولی به این معنی نیست که همیشه باید ازش تبعیت کنید!

گاهی اوقات، ست کردن یک لباس کار شده با جواهرات درشت و پر زرق و برق می‌تونه خیلی جذاب به نظر برسه و حس خوبی به ما بده! در واقع، ممکنه گاهی اوقات با قانون شکنی، یک ترکیب زیبا، جسورانه و منحصربه‌فرد ایجاد کنید. اما یادتون باشه که همیشه اینطور نیست و ممکنه با یه نتیجه فاجعه هم مواجه بشید!

چند قطعه جواهرات رو می‌تونیم به طور هم‌زمان استفاده کنیم؟

پیشنهاد ما اینه‌که هیچوقت از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید و اتفاقا این خیلی خوبه که خلاقیت به خرج بدین و استایل خاص خودتون رو داشته باشید! اما باید با قوانین آشنا باشید و با دانش و آگاهی کافی این کار رو انجام بدین. اگه می‌خواین یه لباس طر‌ح‌دار رو با یک گردنبند یا انگشتر طلا درشت یا گوشواره‌های آویز و بزرگ ست کنید، مطمئن باشید که شکل‌ها و رنگ‌های عناصر مختلف، مکمل همدیگه هستن و همخونی دارن. این موضوع می‌تونه از شلوغ شدن ظاهر شما جلوگیری کنه.

نتیجه‌گیری:

ست کردن  انگشتر طلا و سایر جواهرات با یک لباس، یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌هایی محسوب می‌شه که دوست دارن زیبا و جذاب به نظر برسن. این کار ممکنه کمی سخت یا خسته کننده به نظر برسه اما نباید از اهمیت این موضوع غافل بشید! چرا‌که یک انتخاب نادرست، می‌تونه کل ظاهر شما رو خراب کنه. با این حال، در این مقاله سعی کردیم که شما رو با چند نکته ساده و کاربردی برای ست کردن جواهرات با لباس‌های مختلف آشنا کنیم. اما فراموش نکنید که یکی از اصول جذابیت، اینه‌که جواهرات خاص و زیبایی داشته باشید! به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم که حتما از محصولات گالری طلافروشی آرین دیدن کنید که از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار هستن و حتما نظر شما رو جلب می‌کنن. برای خرید این محصولات می‌تونید به صورت آنلاین و حضوری اقدام کنید.

 

منبع

choose right jewelry outfit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

چطور انگشتر را از انگشت متورم در آوریم؟

چطور انگشتر را از انگشت متورم در آوریم؟

انگشتر حداقل یک بار در انگشت همه ما گیر کرده است و همه می دانیم که در ...
گروه طلای آرین
07 مهر 1400
راهنمای کامل خرید انگشتر پورتوفینو

راهنمای کامل خرید انگشتر پورتوفینو

خرید انگشتر پورتوفینو موضوع اصلی مقاله امروزه، ولی قبل از اون باید در مورد خرید اینترنتی طلا ...
گروه طلای آرین
13 تیر 1401
هنگام خرید انگشتر طلا برای اولین بار به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

هنگام خرید انگشتر طلا برای اولین بار به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

انگشتر طلا یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین جواهرات محسوب می‌شه که همه خانم‌ها بهش علاقه دارن. با ...
گروه طلای آرین
03 اسفند 1400
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader