طلای 18 عیار: 2,462,200 تومان1403/02/11

ورود / عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

چگونه انگشتر طلا نامزدی و ازدواج را باهم‌ ست کنیم؟

گروه طلای آرین
02 خرداد 1401
5 دقیقه زمان برای مطالعه
چگونه انگشتر طلا نامزدی و ازدواج را باهم‌ ست کنیم؟

“جواهرات با احساسات افراد مرتبط هستند؛ این جنبه از جواهرات واقعاً برای من جالب است.”

آن دمولیمستر

مراسم عروسی و ازدواج از مراسم‌ها و رویدادهای مهم سنتی در زندگی هر فرد به‌شمار میرن. فرقی نمیکنه که شما کجای دنیا زندگی می‌کنید؛ همیشه انتخاب جواهرات مناسب برای مراسم نامزدی وعروسیتون یکی از مهم‌ترین کارهاییه‌ که باید قبل از برگزاری مراسم انجام بدید. انگشتر طلا نامزدی و ازدواج یکی از جواهراتیه‌ که از اهمیت زیادی برخورداره و خیلی از افراد انگشتر طلا ازدواج و نامزدی رو با هم دیگه ست میکنن تا بتونن هر دوی این حلقه‌ها رو در کنار هم دیگه به دست کنن.

انتخاب مدل و طرح انگشتری که بتونید با همدیگه ست کنید خیلی چالش بر‌انگیزه! در این مورد شما باید دو طرح مختلف رو طوری انتخاب کنید که بشه اونها رو با هم ست کرد و چه بسا تو یه انگشت انداخت. برای انتخاب هر یک از این دو انگشتر المان‌های مختلفی وجود داره که قبل از تهیه باید با اونا آشنا باشید. شما میتونید به سایت گالری طلای آرین مراجعه کنید و با دیدن انواع مختلف جواهرات خوش ساخت، برای انگشتر طلا ازدواج و نامزدیتون ایده بگیرید. همچنین، برای مراجعه حضوری این فرصت رو خواهید داشت تا با مراجعه به یکی از شعبات اعم از طلا فروشی شمال تهران از مدل‌های مختلف دیدن کنید و هر کدوم رو که خواستید دست کنید تا مطمئن بشید که متناسب با انگشتان شما هست.

اینفوگرافیک چگونه انگشتر طلا نامزدی و ازدواج را باهم‌ ست کنیم؟

با این حال، اگه بدون اطلاعات کافی در مورد انگشتر طلا ازدواج و نامزدی به بازار برید، ممکنه با دیدن مدل‌ها و طرح‌های بی شماری که تو بازار وجود داره خیلی گیج بشید و انتخاب ایده‌آلی نداشته باشید. بنابر‌این پیشنهاد می‌کنیم همراه با گالری طلای آرین باشید تا با انواع مختلف انگشتر طلا نامزدی و نحوه ست کردن انگشتر نامزدی همراه با انگشتر ازدواج بیشتر آشنا بشیم.

نحوه انتخاب بهترین ست انگشتر طلا نامزدی و ازدواج

خیلی از زوج‌ها در طول فراهم کردن تدارکات مراسم نامزدی و ازدواج به این نتیجه میرسن‌ که ست کردن انگشتر طلا ازدواج و نامزدی میتونه هم جذابیت زیادی داشته باشه و هم این‌که امکان استفاده از دو تا حلقه در یک زمان رو فراهم میکنه. اگه شما هم علاقه دارید تا انگشتر طلا ازدواج و نامزدی رو با هم ست کنید بهتره با نحوه انتخاب و ست کردن این دو حلقه آشنا باشید؛ چرا‌که انتخاب غیر اصولی انگشتر طلا ازدواج و نامزدی باعث میشه از جذابیت دوتا حلقه‌ای که تهیه کردید کم بشه.

 

 

این روزها انگشتر طلا ازدواج و نامزدی از مدل‌های خیلی متنوعی برخوردار هستند؛ اما چالش بزرگی که خریداران و مصرف کنندگان با اون رو‌به‌رو هستند، اینه‌که به سختی میتونن مدلی که میخوان رو انتخاب کنن و انتخاب انگشتر طلا مناسب برای هر لباس نیازمند صرف زمان و انرژی زیادی هست.

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های انگشتر در چند سال اخیر، حلقه‌های Mix and Match یا استفاده از چند انگشتر در یک دست می‌باشد. حلقهٔ Mix and Match یه راه منحصر‌به‌فرد برای اینه‌که بتونید دو یا چند انگشتر رو در یک زمان در انگشتتون کنید. این روزها از این مدل از حلقه‌ها برای انگشتر طلا ازدواج و نامزدی هم استفاده میشه که خیلی هم از محبوبیت بالایی برخوردارن. با گالری آرین در ادامه همراه باشید تا به شما کمک کنیم تا یک مجموعه زیبا از حلقه‌های ترکیبی و هماهنگ برای انگشتر طلا نامزدی و ازدواج خودتون در اختیار داشته باشید.

  1. امکان تغییر مکان حلقه‌ها روی انگشت

استفاده از انگشتر طلا ازدواج و نامزدی به صورت ست و در کنار هم، به این معنی هست که شما میخواید از این حلقه‌ها طوری استفاده کنید که روی هم چیده بشن و یکی بالاتر از اون یکی حلقه قرار بگیره. برای این‌که بتونید بهترین جلوه رو روی انگشتتون بدید، پیشنهاد می‌کنیم از حلقه‌هایی استفاده کنید که بتونید با فاصله از هم روی انگشتتون قرار بدید. به عبارتی دیگه، سعی کنید یه حلقه رو طوری انتخاب کنید که در قسمت انتهایی انگشتتون قرار بگیره و حلقه دوم رو هم طوری انتخاب کنید که روی بند انگشت اول یا دومتون باشه. با این روش هر دو حلقه‌ها به زیبایی به نمایش در میان.

  1. تغییر اندازه

به طور معمول، حلقه‌هایی که به عنوان پشت حلقه استفاده میشن نسبتا ضخامت کمتری دارند. بنابراین، زمانی‌که میخواین انگشتر طلا نامزدی و ازدواج خودتون رو با هم در دست داشته باشید، برای تنوع میتونید از ضخامت یکی از حلقه‌ها کم کنید و از ضخامت‌های مختلف برای هر دو استفاده نمایید.

آیا حلقه‌های ست نامزدی و ازدواج باید با هم تطابق داشته باشند؟

نکته دیگه‌ای که در این زمینه باید در نظر داشته باشید اینه‌که حلقه‌های بزرگ‌تر رو طوری انتخاب نکنید که حلقه ظریف‌تر اصلا به چشم نیاد! برای جلوگیری از این مشکل سعی کنید اول حلقه بزرگ‌تر رو تهیه کنید و بعد به دنبال تهیه حلقه ظریف‌تر برید و طوری انتخاب کنید که از نظر اندازه‌ای با هم دیگه متناسب باشن. معمولا برای انگشتر طلا برای انگشت شست از ضخامت بیشتری نسبت به سایر انگشترها استفاده میشه و برای انگشتان دیگه یه اندازه معمولی در نظر گرفته میشه.

  1. رنگ‌ فلزهای مختلف رو باهم مخلوط کنید

اگر برای حلقه‌های ترکیبی انگشتر طلا ازدواج و نامزدی از یه رنگ فلز استفاده کنید، ممکنه روی دستتون ظاهر یکنواختی داشته باشن.  در عوض، پیشنهاد می‌کنیم برای انگشتر طلا نامزدی و ازدواج از رنگ‌های مختلف طلا مثل طلا سفید و زرد استفاده کنید. راهنمای انتخاب انگشتر طلا با رنگ پوست شما به ویژه زمانی که میخواید دو تا حلقه رو در یک انگشت قرار بدید میتونه در زیبایی دستان و جواهرات شما خیلی تاثیر‌گذار باشه. همچنین استفاده از رنگ‌های مختلف باعث میشه تا هر کدوم از انگشترها جلوه خاصشون رو به نمایش بگذارند و جزئیات هر حلقه به تنهایی مشخص‌تر و قابل مشاهده باشه. به طور مثال برای افرادی که پوست روشنی دارند استفاده از طلای زرد و ست کردن انگشتر طلا با لباس مشکی میتونه جذابیت خیلی زیادی رو به همراه داشته باشه.

  1. به حلقه‌های خود مقداری رنگ اضافه کنید

اضافه کردن رنگ به انگشتر طلا نامزدی و ازدواج میتونه به معنی استفاده از یه سنگ قیمتی و یا مروارید بر روی دو انگشتر دریک‌ انگشت باشه. اما برای استفاده از سنگ قیمتی و یا مروارید بهتره که این کار رو به نحوی انجام بدید تا حلقه‌های شما خیلی شلوغ نشن. برای این‌کار میتونید یکی از حلقه‌ها رو طوری انتخاب کنید که سنگ یا یک مروارید داشته باشن و حلقه دیگه رو ساده و شیک در نظر بگیرید. بهترین رنگ برای ست کردن انگشتر طلا میتونه استفاده از رنگ‌هایی طبیعی و زیبا مثل یاقوتی و سرخ باشه.

اگر علاقه دارید که دو تا حلقه شما دارای سنگ قیمتی یا مروارید باشه، میتونید از سنگ‌هایی با رنگ‌های مختلف استفاده کنید و یا تعداد متغیری از سنگ‌ها و مرواریدها رو روی هر حلقه در نظر بگیرید تا جلوه بسیار زیباتری به دستان شما بدهند. از طرفی، اگه انگشتر مورد علاقتون رو از قبل انتخاب کردید اما نمیدونید که به دستتون میاد یا نه، میتونید به صورت حضوری به شعبه طلا فروشی بازار گالری آرین مراجعه کنید و مدل مورد نظرتون رو دست کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

  1. استفاده از حلقه و پشت حلقه

یکی از راه‌هایی که میتونید انگشتر طلا ازدواج و نامزدی منحصر‌به‌فردی داشته باشید، انتخاب ست انگشتر چندتایی هست. استفاده از حلقه و پشت حلقه هم خیلی میتونه جذاب باشه و هم این‌که حلقه‌ها و پشت حلقه‌ها همیشه توسط طراحان و سازندگان به صورتی طراحی میشن تا بهترین ترکیب رو در کنار همدیگه داشته باشن، بنابراین اگه میخواید به دردسر ست کردن حلقه نامزدی و ازدواج دچار نشین، بهترین کاری که میتونید کنید، اینه‌که یه حلقه و پشت حلقه زیبا تهیه کنید. خیلی از افراد فکر میکنن حلقه و پشت حلقه‌ها معمولا خیلی ساده طراحی میشن، اما این طور نیست، شما میتونید هر مدلی که بخواید رو به‌راحتی از بازار یا گالری‌های طلا فروشی معتبر پیدا کنید.

آیا لحیم کردن حلقه‌ها به یکدیگر ایده خوبی است؟

برای این‌کار، گالری آرین در شعبه طلا فروشی غرب تهران و یا شعبات دیگه خود به صورت حضوری پذیرای شماست تا بتونید به راحتی انگشتر طلا نامزدی و ازدواج مورد نظرتون رو به دست کنید و بهترین خرید رو داشته باشید.

چگونه میتوان سایز انگشتر طلا را تغییر داد؟

یکی از مهمترین نکات خرید انگشتر طلا که باید در نظر داشته باشید اینه‌که ممکنه حلقه‌ها و پشت حلقه‌ها در انگشتان شما تکون بخورند و در واقع هر کاری که در طول روز انجام بدید باعث حرکت کردن حلقه و پشت حلقه تو انگشتتون بشه، این اتفاق به دلایل مختلفی مثل لاغری میتونه رخ بده و بعضی وقتا موجب سر خوردن یکی از حلقه‌ها و گم شدن اونها بشه.

از همین رو، اگه بعد از خرید حلقه متوجه شدید که اندازه حلقه و پشت حلقه شما متناسب نبوده و یکم بزرگ‌تر از انگشتاتون هست؛ میتونید از راهنمایی که در ادامه میاریم استفاده کنید و به اندازه دلخواه انگشتر طلا نامزدی و ازدواجتون برسید.

  • استفاده از نخ برای محکم کردن حلقه ها در انگشتان

در اولین قدم، پیشنهاد می‌کنیم با یه نخ نامرئی یا نخی که همرنگ انگشترتون باشه دو حلقه رو به هم دیگه گره بزنید. برای این کار تنها کافیه دو حلقه رو کنار هم بگیرید و نخ رو از پشت حلقه‌ها به دور اونها گره بزنید. قسمت‌های اضافی نخ رو ببرید.

  • استفاده از تنظیم کننده‌های پلاستیکی برای نگه‌داشتن حلقه و پشت حلقه

اگه روی نگهداری حلقه و پشت حلقه انگشتر طلا نامزدی و ازدواج خود خیلی حساس هستید و یا سایز این حلقه‌ها کمی برای انگشتان شما بزرگه، این امکان رو هم دارید تا از یه تنظیم کننده پلاستیکی کوچک برای نگه‌داشتن این دو حلقه استفاده کنید. این تنظیم کننده معمولا پشت حلقه‌های شما قرار میگیره و مانع تکون خوردن و سر خوردن اونها از انگشتانتون میشه. برای خرید این تنظیم کننده‌ها میتونید به صورت آنلاین اقدام کنید و اگر به این صورت به نتیجه نرسیدید این فرصت رو دارید تا از جواهر فروشی‌های مختلف این نگهدارنده رو پیدا کنید.

تنظیم کننده‌های حلقه و پشت حلقه، به طور خاص برای قرار گرفتن در اطراف نوار حلقه‌هایی که کمی بزرگ‌تر از انگشت هستند، طراحی شده‌اند و میتونن فضای خالی بین انگشت و حلقه رو به‌راحتی پر کنن.

آیا می‌توان دو حلقه را با یکدیگر ترکیب کرد؟

برخی از تنظیم کننده‌های حلقه به گونه‌ای هستند که میتونید دو بار در داخل حلقه اونها رو به دور انگشترتون بپیچید و تنها کاری که کافیه انجام بدید اینه‌که حلقه و پشت حلقه‌تون رو کنار هم نگهدارید و این تنظیم‌کننده رو در داخل حلقه بپیچید و مطمئن شید که دو تا حلقه به هم قفل شده‌اند.

  • تهیه انگشتر طلا نامزدی و ازدواج متناسب با انگشتان

بهترین کاری که میتونید انجام بدید تا از مشکلاتی مانند گم شدن حلقه‌ها و یا سر خوردن اونها از انگشتان جلوگیری کنید، اینه‌که انگشتر طلا ازدواج و نامزدی خودتون رو طوری در انگشتتون قرار بدید که به خوبی قرار بگیرند و تکون نخورند. اگه باز هم دیدید که حلقه شما محکم نشده میتونید به جواهر فروشی‌های مختلف سر بزنید و از اونها بخواهید تا به نوار اضافه از قسمت داخلی به حلقه اضافه کنن تا حلقه کاملا محکم بمونه و در اطراف انگشتانتون حرکت نکنه.

  • لحیم کاری حلقه‌ها

لحیم کاری فرآیندی هست که در اون فلزات هر دو حلقه به یکدیگر متصل می‌شوند تا دو حلقه به یک حلقه بزرگ تبدیل بشن. با این حال، ممکنه لحیم کاری حلقه به دلایل متعددی انجام بشه، اما در نهایت افرادی که میخوان دو یا چند حلقه رو به یک حلقه تبدیل کنن از لحیم کاری و اتصال حلقه‌ها به یکدیگر استفاده میکنن. مزیتی که لحیم کاری برای شما داره اینه‌که حلقه‌ها رو خیلی محکم به یکدیگر متصل میشه و این طوری دیگه نگران لغزش حلقه‌ها در انگشتانتون نخواهید بود. با این حال در نظر داشته باشید که بعد از لحیم کاری، حلقه‌ها در کنار همدیگه قرار میگیرن و اگر فکر می‌کنید جذابیت استفاده از چند حلقه در یک انگشت اینه‌که اونها در فاصله با هم قرار میگیرن، پس بهتره اصلا به لحیم کاری حلقه‌ها فکر نکنید، از طرفی لحیم کاری میتونه به حلقه‌ها آسیب وارد کنه.

نتیجه گیری

در این راهنما با نحوه مناسب ست کردن انگشتر طلا نامزدی و ازدواج آشنا شدیم؛ امیدواریم که این مطلب تونسته باشه به شما در انتخاب بهترین حلقه طلا نامزدی و ازدواج  کمک کرده باشه. با این حال، اگر هنوز هم مطمئن نیستید که چه انگشتری باید تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم از محصولات سایت گالری طلای آرین دیدن کنید تا از بین مدل‌های متنوعی که در این گالری وجود داره بهترین جواهرات رو انتخاب کنید، همچنین شما این فرصت رو دارید تا با استفاده از شماره تماس 09123591439 با مشاورین و پشتیبانان گالری طلای آرین در ارتباط باشید و با استفاده از راهنمایی‌های متخصصین گالری آرین، به بهترین جواهرات خود دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ویدیو معرفی Arian’s Burger

ویدیو Arian’s Burger

اين شما و اين خوشمزه ترين محصول آرين گلد: "آرين برگر" [embed]http://dl.ndkdeco.com/ArianGoldGroup/videos/2022/May/9/IMG_6218.M4V[/embed]
گروه طلای آرین
19 اردیبهشت 1401
خرید انگشتر طلا اینترنتی

انگشتر طلا را درب منزل تحویل بگیرید!

خرید انگشتر طلا  سرمایه گذاری بسیار جذابی ست. در واقع انگشتر طلا پرطرفداران ترین اکسسوری بین زنان ...
گروه طلای آرین
29 دی 1400
راهنمای جامع خرید انگشتر طلا

راهنمای جامع خرید انگشتر طلا

خرید انگشتر طلا از جذابیت بالایی برخورداره و خیلی از خانم‌ها به این کار علاقه دارن. بدون ...
گروه طلای آرین
07 خرداد 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه